NIKE, Big Star, Mc Arthur, Lancerto, 4F, Puere - to kolejne marki, które pojawią się w Outlet Park Szczecin, pierwszym w regionie zachodniopomorskim centrum wyprzedażowym realizowanym przez Echo Investment.
„Komercjalizacja obiektu zmierza ku końcowi, wynajęte jest już 80 proc. powierzchni, trwają rozmowy dotyczące ostatnich wolnych lokali. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprawnego procesu wynajmu, którego efektem jest bardzo ciekawy mix najbardziej rozpoznawalnych marek. Najemcy dostrzegli potrzebę otwarcia sklepu typu outlet w tej części Polski, gdzie do tej pory rynek powierzchni komercyjnej nie stwarzał takiej możliwości” - mówi Tomasz Domoń, Senior Leasing Manager w Echo Investment, odpowiedzialny za komercjalizację Outlet Park Szczecin.
Sklep słynnej marki NIKE będzie dysponować powierzchnią blisko 750 mkw. 260 mkw. będzie miał sklep firmy Big Star. Sklep obuwniczy Mc Arthur zajmie 130 mkw. Salon marki Lancerto specjalizującej się w modzie męskiej dysponować będzie powierzchnią 110 mkw. Sklep firmy 4F produkującej odzież i akcesoria sportowe będzie miał 200 mkw., a 100 mkw. to powierzchnia sklepu firmy Puere znanej z komfortowych męskich garniturów.
Realizacja Outlet Park Szczecin odbywa się zgodnie z harmonogramem. Prace budowlane rozpoczęły się w czerwcu br. a planowane zakończenie przypadnie na połowę przyszłego roku. Wykonawcą jest firma Polimex-Mostostal SA.
..............................................
Outlet Park Szczecin powstaje w dzielnicy Prawobrzeże, w miejscu funkcjonującego centrum handlowego przy ul. Struga, którego właścicielem jest Echo Investment. Kredytowanie inwestycji zapewnia umowa z bankiem PKO BP.
Realizacja odbywa się w dwóch etapach. Pierwsza, trwająca już faza, zakłada powstanie galerii handlowej, w której znajdzie się 70 lokali handlowych, 7-salowe kino Helios, supermarket „Piotr i Paweł” i sklep elektroniczny. Jej zakończenie zaplanowano na pierwszą połowę 2012 roku. Najwcześniej rok po zakończeniu pierwszego etapu, rozpoczną się prace związane z drugą fazą, w której powstanie około 60 sklepów.
Powierzchnia wynajmowalna Outlet Park Szczecin to 24 000 mkw., powierzchnia całkowita to 30 200 mkw. Klienci będą mieli do dyspozycji 1 400 miejsc parkingowych. Koncepcja architektoniczna obiektu powstała w biurze projektowym Vsf - Creative, natomiast projekt budowlany wykonała pracownia STUDIO A4 ze Szczecina.